50's

Som ni alla nog förstått så är ju jag helt galen i 50tals/rockabilly klänningar. Tror inte att någon har missat det ;)
Igår var det Springmeet, något min kära karl var väldigt glad över också. Så medans jag jobbade på Sweet Poison några timmar passade han och barnen på att glo på bilar och rocka loss till banden som spelade. Jag tror nog att våra barn kommer bli lika intresserade av denna stil som vi ;)

Det som jag blev så glad för var att se så himla många med 50tals klänningarna. Helt underbart! Oavsett ålder, kropp, stil så tycker jag att man blir URTJUSIG i dessa underbara klänningar! :)

Igår kväll kom Svärmor Aniceta hit. Barnens lola Ani :) (Farmor Ani på tagalog). Vi ska ta oss till stan en liten stund sen blir det kanske bussen till marieberg innan jag ska jobba där :)

Ha en superduperbra dag! Och grattis alla studenter!

Bilderna är ifrån Uppsala när vi firade att kusin Amanda tagit studenten :D<3


Kommentarer
Postat av: Johanna kroon

Ska komma och handla av dig när nästa lön kommer!! Är så sugen på några fina klänningar!

Svar: Vad roligt :D
Linn Hedman

2013-06-08 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0