Hej, hallå, tjena!

Som rubriken lyder, så låter Nellie när hon går omkring och låtsas prata i telefon ;) oftast när man frågar henne vem hon pratar med svarar hon: "Momo" = mormor ;)

Har var så mycket nu så hinner liksom inte med vissa saker. Som bloggen. Men kul ändå ni som gånger kvar trots att jag är sämst på att uppdatera.

Jag har jobbat på Sweet Poison ons-sön. Idag blev en mysdag med barnen och älskling :) Vi var sådär lata och häll oss inne, busade och lekte med våra små älsklingar :) Kan inte fatta att Lily är 8 månader och om drygt 2 veckor blir Nellie 2 år!! Helt galet!
Men jaja :)
Vid 17 gick jag till Hanna och Jotta., ni vet, det blivande brudparet, mina bästa vänner. Fick mat och fika, pysslade lite och snacka massa skit! Bra vänner det där :)
Fick ett väldigt roligt och spännande samtal också. Men inget jag kommer berätta nu ;)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Sitter på andra sidan jorden nu, och blev väldigt nyfiken på vad det var för samtal..du vet, nyfiken i en strut;) du kan skicka ett pm kanske:) Saknar er där hemma!! Men kommer ju snart hem.. <3

2013-07-12 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0