Mina små <3

Äntligen kom brevet från Rose-ann (kimwells syster). I brevet låg ett usbminne där alla bilder är som hon och vi andra tog när hon och victor var här :D Åhh så fina bilder. Nu väntar vi bara på färg från inkclub till fotoskrivaren så vi kan skriva ut massa bilder och rama in. Några ska vi ge bort också såklart :)
Men självklart tänker jag slänga upp några av dessa bilder här. Nu. För er. Känn er speciella! Har inte redigerat några bilder än och eftersom jag inte är nåt snille på det där så kommer de nog få vara som de är :)
 
Mitt hjärta spricker. Älskade barn. Är ni verkligen sanna?! Måste vara en dröm. Det får inte vara en dröm. Ni är det bästa som hänt oss, mamma och pappa älskar er mer än nånting annat. Att se er växa upp och utvecklas varje dag är helt otroligt underbart. Helt galet! Denna kärlek. Så enorm. <3
 
Våra älskade döttrar♥
 
En liten Nellie som leker med julgranspyntet♥
 
En lite Lily♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka fina och mysiga bilder. Vilka söta tjejer du har Linn <3

2013-01-04 @ 16:20:26
URL: http://sandrasliviord.blogg.se
Postat av: Rosie Posie

Men oj! Vad lång tid det tog för dem!
Men kul att dom kommit fram och att usb-minnet inte dog på något sätt. :)

2013-01-04 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0