Hejsanhoppsan

Här händer det mycket. På bloggen. Eller inte. Fy skäms!
Kanske kan bero på att jag har verkligen inte tid att sätta mig och skriva bra inlägg. Som nu tex, får jag besök om sisådär 7 min och nu vaknade Nellie precis och Lily börjar gny lite..Innan detta har jag städat litegrann, struntat helt i att fixa mig. I princip okammat hår i en tofs, skitiga jeans och glasögonen på. Och innan det var pappa och Zeerene här. De följde med till bvc där Lily vägde och mättes och Nellie fick spruta.
 
Lily är idag 8 veckor och 3 dagar (2 mån på lör). Vägen nu 4620g och är 57 cm :) Stor tjej!
 
Efter det tog vi varsinn kopp kaffe här hemma och därefter åkte dom hem. Ikväll kommer Zeerene tillbaka och har då med sig Jennie och pizza ;) Myskväll!
 
Hinner inte mer än så.. Hadet gott :)
Hade iallafall det super på nyår och nyårsdagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0