What to do?!

En hel helg utan några som helst planer. Fy så tråkigt! Vill alltid ha saker att göra, gärna bestämt i förväg så man kan se fram emot saker hela tiden.

Kimwell är iväg och spelar innebandy med jobbet. Hade så gärna velat vara där och titta när han spelar match :) men det fick jag icke av min kära karl. Han skulle bli för nervös sa han ;)
Som när han sitter och spelar (Playstation) och jag sitter bredvid, då går det jättedåligt för han. Så jag får inte vara i närheten då ;)

Vi får väl se vad som händer idag.
Nellie står just nu och pekar på vårat stora kakfat på köksbordet och säger "kaka". Men nej! Inte nu :b
Har inte tagit undan det sen de var här och fotade. Dumt, jag vet!
Lily sitter och filurar i babysittern, tittar mycket på vad storasyster gör och ler/skrattar :)
Själv dricker jag en kopp kaffe. Utan den funkar inte jag riktigt. Kaffe på morgonen är ett måste. Det är det första jag gör på morgonen efter alla rutiner med barnen. Piggna till lite :)

Solen kommer fram, så ut ska vi i alla fall :)
Ha en fin dag!

Bilder.
Nellie posar för fullt och säger "kort".
Blommorna som Hanna fixat så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0