Gonatt

Har lagt oss sent nu alldeles för många nätter. Skärpning! Med vi menar jag såklart jag och Kimwell. Barnen lägger sig som vanligt:)
Anledningen till att vi lagt oss sent är för att vi har börjat följa en serie. På netflix. Chuck. Han som blir typ spion och sånt. Så jäkla bra serie! Så det blir ju några avsnitt på en kväll och vips så är det natt.
Denna kväll TVINGADE kimwell mig att kolla på walking dead....
De som känner mig vet hur jävla rädd jag är av mig. Jag blir knäpp. Paranoid. Helt knas. Så jag och kimwell har förbjudit mig att kolla på skräckisar ( ja för mig är zombiefilmer/serier skräck) MEN nu har kimwell sett flera säsonger av walking dead och menar på att den är inte alla läskig, men jag har verkligen sagt nej!! Meeen.. Ja, så blev det ett avsnitt ikväll/inatt. Första avsnittet. Och jag är lite paranoid nu. Typ kollar bakom ryggen hela tiden, släckt alla lampor, tittar ut.. Haha. Fyfan! Men jaja, sån är jag ;) så det blir nog ingen fortsättning där, även om den var väldigt spännande.

Imorrn är vi med i Örebroarn. Hemma hos-reportage :)

Gonatt!

Lite random bilder från de senaste dagarna :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hittade dig på instagram för någon dag sedan via sweet poisions instagram. Och måste bara säga att du verkar vara en sån härlig person och även en superbra mamma! Älskar verkligen din stil och allt!
Kram

Svar: Tack så jättemycket för dina varma ord. Vad glad jag blir :)
Linn Hedman

2013-04-17 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0