Härligt fredagskväll!

Jag och Nellie var på Nerikes Dansinstitut idag på besök. Mamma är ju lagledare för dansarna och båda mina systrar är där också. En enda dansfamilj, ja! :) Nellie fick dansa loss lite, hon tyckte det var väldigt intressant att stå och titta på när de andra dansade. Det är ju då disco och självklart är det häftigt när dom hoppar omkring och så. Tror Nellie är liite avundsjuk ;) Vi får väl se om det blir en liten dansare av henne eller inte.
 
Ikväll har jag och Kimwell bara myst och tagit hand om varanda med massage. Unnade oss pizza också, jag klagar inte ;) Har precis kollat film och ska snart sova. Imorrn bär det av till sthlm hyfsat tidigt. Kimwell är därifrån och har kvar bla sin bästa vän där, som nu har flyttat ihop med sin tjej och då är vi bjudna på inflyttningsfika :) Så ska vi såklart träffa Kimwells familj och sen även mina kusiner :) Blir nog en riktigt bra dag! Hoppas på bra väder.
 
Ha det fint!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0