Bloggapp

Blir tokig på denna app alltså :p hittade kommentarer som jag missat nu, nåt knas!

Tack Anna för din fina kommentar :)
Malin- jag vet att bilderna inte syns, bloggappens fel :( Gick inte att ladda upp dom i ett eget inlägg ens. Får försöka nu. Annars finns alla bilder på instagram, sök på Pylsan :)

Idag kommer Ludvig och Nattis hit och busar. Sen är dom kvar när jag ska på akupunktur :) Senare idag händer en spännande grej, men säger inte mer än så nu ;)

Förra veckan var en ganska fullspäckad sådan. Träffade kompisar och var på stan, hade besök här hemma, m.m. I helgen har vi tagit det lugnt, förutom igår då vi tog en shoppingrunda på marieberg och köpte mest babykläder. Nellie var hos mormor&morfar under tiden, sen kom vi dit och jag målade klart vaggan. Nu ska jag bara klura lite på om jag vill måla med nån färg (rosa,turkos) på som detaljer. Får se :)

Denna vecka är relativt full nu. Men inte tillräckligt! Vill ha mycket att göra, annars blir jag rastlös. Som igår kväll tex, hade inget att göra egentligen. Satt i soffan. Kl var nio. Näe men då lägger vi oss på golvet i köket skrubbar lite haha. Ja så kan det vara. Vila, vad är det? (måste vila så förstår inte varför jag inte tar vara på den tid jag verkligen kan vila på).

Nellie sitter och äter frukost nu, själv har jag ätit upp. Ska göra mig iordning för dagen nu medans hon sitter så snällt och kollar på barnprogram :)

Ha det fint!

Bilderna från Ullared (om det går nu).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0