Tack mina underbara!

Är så otroligt tacksam för de jag har i mitt liv, som alltid ställer upp nu när det är tungt, som alltid finns vid ens sida när man bara vill gråta, skratta, snacka skit. Ni vet mycket väl vilka ni är och ni ska veta att allt ni gör för oss betyder så galet mycket! Minsta lilla hjälp&avlastning betyder! Massa kärlek till er!

Det är som sagt väldigt tungt nu med graviditeten. Var inne på förlossningen i sön för att se så allt var okej, det var det :) Anledningen till oro är att jag har sen långt tillbaka haft massa sammandragningar, så fort jag gör något, eller bara sitter/ligger ner. Haft förvärkar ett par gånger då jag inte kunnat göra annat än ligga i sängen. Har ett förbannat tryck neråt. Plus en hel del annat. Foglossningen är ju kvar, men akupunkturen lindrar lite grann i alla fall.

Men jag får tänka positivt och ta en dag i taget :) Det är ju inte så långt kvar ändå, även om tiden går ganska långsamt nu :b Men själv tror jag ju att hon är här om fyra veckor! Då kommer hon nästan samtidigt som Nellie. Hon kom 15 dagar för tidigt och var helt färdigbakad :)

Lite uppdatering i alla fall! Hadet fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0