Onsdag

Igår kväll kom min yngsta lillasyster Jennie hit och sov kvar. Blev såklart prat, mys, glass, skratt och film (som Jennie somnade till hehe) <3

Blev något besviken att inte Greys anatomy gick igår, istället två avsnitt av scandal.. Buhu. Får helt enkelt vänta ytterligare en vecka (oj vilka problem man har ;) )

Annars igår så var det en lugn dag med lilla snorisen. Hon vaknade kl nio på morgonen. Hon hade blödigt näsblod också :( usch, mitt hjärta<3 Men det blev inget mer sen så det var väldigt skönt. Det skär så i mammahjärtat när ens lilla barn inte är kry eller om det hänt något! <3 men hon är pigg och glad, babblar och skrattar som bara den :D Man blir så glad<3

Nu sover sötnosen, jag vilar i sängen. Har sammandragningar hela tiden, även nu när jag ligger ner.. Trycker nedåt som bara den också. Inte långt kvar nu :)

Hadet!

Bilder: Nellie spanar in lillasysters vagga :)
Jennie&jag igårkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0