Flitig

Oj vad man har hunnit med saker ikväll. Allt tack vare min kära far som var här och hjälpte till <3
Det har möblerats om i vårt sovrum. Jag har fixat med vaggan och nu står den på plats och bara väntar på en bebis. Det har möblerats om i Nellies rum och imorrn fortsätter jag med det.
Har tvättat, diskat, lagat mat, plockat undan, busat med lillskrutt såklart, m.m :) Har hunnit med massor. Men nu är jag helt slut och kroppen har sagt ifrån hela dagen egentligen... Får inte vara så envis som jag är just nu, men kan inte göra något åt det ;)

Eftersom Nellie är så förkyld nu så blir det inga träffar med andra barn. Dels för att inte smitta dom såklart men också för att inte göra henne värre. Därför har vi nu några stanna-hemma-dagar för att kurera :) En ny tand på g så vi vet ju varför hon är dålig. Skicka massa kryapådig-kramar till skruttan så hon blir bra snart :)

Annars då. Fick trevligt oväntat besök av min farmor och farfar i förmiddags också. Dom hade vägarna förbi så de ville se om vi var hemma :) mycket trevligt! Stannade en stund och busade med Nellie, sen var det dags för dom att åka hem.

Nu känner jag hur ögonen håller på att stängas, så vi säger Gonatt! :)


Följ mig på instagram Pylsan :)
Bilder: Nellie ligger och spelar piano ;)
Min "lilla" mage idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0