Bara bra!

Det är väl de man alltid säger när någon frågar hur man mår. Men idag har verkligen varit en bra dag hittills, mått bra också :)
Kl 12 träffade jag och nellie min farmor och hennes väninnor+syster på ett konditori. Farmor bjöd på fika, försökte få i mig lite mer än vad jag orkar hehe, men det gick ner en bulle i alla fall :)

Blev en kort fika, sen cyklade farmor hem och jag & Nellie kände inte för att knalla hemåt igen. Gick in på h&m och köpte (förlåt älskling) strumpbyxor vilket var väl behövt. ALLA är sönder och jag använder sällan jeans pga att jag inte kan ha dom jag har, antingen för stora eller för små. Så så blev det. Därefter kände jag sånt sug efter en latte från Bara Vara. Det måste vara därifrån, annars får det va, så är det! Vi tog oss till Bara Vara, pratade såklart med mina gamla jobbarkompisar, chef osv :)
Sen begav vi oss hemåt.

Nu leker Nellie här bredvid mig på golvet, eller aa hon rotar i lådorna under vardagsrumsbordet..buse!

Väntar på farfar som ska komma och hämta oss för att sen åka hem till dom och spendera resten av dagen där :)

Ha det fint!
Bild: busfrö imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0