Vill man vara fin..

får man lida pin.
Just nu mår inte mina naglar så bra, haha. Är så ovan med detta, långa naglar och fina dessutom. Lite ömma nu innan man vänjer sig :P Känns nog bättre imorrn :)

Dagen har varit toppen!
10.15 promenerade jag, svärmor, Nellie och Sara upp på stan. 11.00 tid för att få fina naglar. Eftersom att det luktar så otroligt starkt där inne så gick Sara och Nellie ut och hade det skönt i solen. Jag och Anni satt och blev ompysslade :)

Sedan satte vi oss på ett Cafe, åt god sallad och hade riktigt mysigt. Sara skulle egentligen jobbat men chefen ringde henne och hon fick ledigt, så hon var med oss hela dagen :) Mötte upp Jennie på stan. Shoppade lite, Nellie fick vårjacka och sommarklänning av sin farmor. Jag köpte lite också, hade som sagt checkar att shoppa loss för på h&m.

Vi åkte hem med Kimwell när han åkte från jobbet kl 16.45. Har varit hemma en stund nu då Anni lagat god mat. Pappa och mamma är också här och ska äta middag med oss :)
Hoppas det går nån bra film ikväll på tv. Är på riktigt myshumör :)

Hoppas ni också haft en härlig dag :)

Lite bilder från idag.















<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för namnförslagen! Lukas tycker jag är så fint, men en av mina vänners barn heter det så lukas förkippar man så mycket med honom! å pojknamn är så svårt!

Låter som ni haft en riktigt toppenfredag! och härligt att få bli lite ompysslad!

2012-03-02 @ 22:02:59
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0