Lördag

Sitter nu hemma hos mamma och pappa. Jag har färgat håret på min syster Jennie, blev superfint :)

Kimwell sover (körde lite för hårt på gymmet ;) ), mamma och Jennie har precis åkt iväg, pappa sitter på nedervåningen och kollar på tv och Nellie sover. Jag har precis tagit mig en god färskmalen kopp kaffe och njuter av lite lugn och ro!

Imorse var det såå skönt att bara vakna av sig själv och kunna ligga kvar och dra sig hur länge man ville :) Men sen påmindes saknaden av min lilla plutt! Jobbigt att vara utan henne, men man måste ta vara på lite egentid också.

Ska väcka Kimwell och sen åka hem så fort Nellie vaknar.
Hoppas ni har en fin helg :)


(mobilen dog när jag precis skrivit klart så detta skrev jag för en timma sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0