Kärlek

Helt underbar kväll igår med våra vänner. Jag är så otroligt glad för att jag har dom <3

Jag tycker att man visar för lite kärlek till dom man har nära här i världen. Man ser alldeles för mycket hat och negativitet, ex. Facebook. Varför ödsla energi på att hacka på folk osv. Istället kan vi ta den energin till dom vi älskar och visa dom det lite extra. Att ge en spontan kram, att säga " vad fin du är" eller varför inte säga "Jag älskar dig". Så enkelt och gör så mycket, so do it!

Varför inte ge ett leende till en främling som du bara går förbi på gatorna? Man möter ofta blickar från äldre människor när jag som ung går med barnvagn. Istället då för att sura tillbaka kan ett leende göra stor skillnad. Vet bara själv hur glad jag blir då. Så gör det nästa gång, ge iväg ett leende till en främling så kommer både du och främlingen må mycket bättre :) testa! (ja, man kanske känner sig dum men inte dummare än om man stirrar surt tillbaka , det är dumt).

Kärlek är så viktigt, så varför hålla tillbaka den? Show it, Give it, Live it!

Pusss!<3

Ett leende gör skillnad så här har ni två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0