I'm back

Har haft en otroligt rolig helg på båten. Massa prat, skratt, festande (för alla utom jag och Nellie haha), mat, dryck. Ojojoj, vad vi har ätit. Buffe hela dagarna kändes det som men massa gott :) Nellie tyckte om att åka båt, hon var iallafall väldigt glad hela tiden, kanske berodde på sällskapet också :) Tack farmor och farfar för en superbra resa :) <3

Idag vaknade jag upp med solen som sken in genom fönstret och med en glad Nellie bredvid mig. Superhärligt! Vi begav oss sen till Hanna för frukost :) Gick också på en promenad längs ån. Mysigt som alltid med min fina vän <3
Är hemma och jag har precis gjort mig omelett med fetaost och baguett med avokado. Kimwell är hemma också så vi tänkte kolla på nån film och mysa. Vi ska senare ställa in Nellies säng i hennes rum, hon ska för första gången sova helt ensam. usch, jag vill inte, vill ha henne nära mig. Men vi ska testa iallafall. Jag tror hon kommer sova bättre eftersom våran säng knarrar så mycket när vi går och lägger oss samt kimwell alarm går kl 6 på morgonen och då vaknar hon till. Återkommer om hur det gick :)

Magen kurrar och skriker efter omelett, mums!
Pussohej.

Nellie med morfar på båten :)
Fler bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0