Happy birthday

Idag fyller min kära far år :) Sara var här i förmiddags så vi ringde och sjöng för honom! Hon åkte sen för att jobba. Jag och Nellie har lekt och myst, sovit och kollat på tv (jag har men Nellie dras ju till tvn också).

Senare runt kl fem kom pappa och mamma hit :) mamma hade köpt med sig fikabröd som vi gotta oss i. Det tackar vi för ;)

Dom åkte hem vid halv åtta. Då blev jag och Nellie åter ensamma. Hon ska ju egentligen sova då. Får välling sju sen sova, men blev lite ändring i schemat idag så det fick bli senare för henne.

Kimwell kom hem vid halv nio, han har höllt på och fixat sin tredje älskling (bilen). När han kom hem nattade han Nellie och sen la sig själv. Jag har kollat på Greys såklart och ska nu sova. Så himla skönt att sova tidigt :)

Gonatt och ha det fint :)

Ett kollage på mitt lilla busfrö imorse :)
Vilken lycka det är att få vakna till denna glada tjej varje morgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0