Godkväll

I förmiddags åkte svärmor Anni hem till stockholm. Kimwell åkte iväg för lite ärenden. Jag och Nellie har varit helt ensamma till kl sju ikväll. Har bara myst och busat :) Hon var så trött sen så hon somnade innan jag ens hunnit göra hennes kvällsmål med välling. Trodde hon bara skulle sova nån halvtimma så jag la henne i våran säng, men hon har inte vaknat än så hon får sova mellan oss inatt :) MYS!

Har ikväll packat inför imorrn då vi åker på kryssning med släkt från pappas sida. Ska bli kul, speciellt för att se hur Nellie reagerar :) Det går nog bra. Är dock lite nervös, jag är lite smårädd för att vara ute på vatten. Ska försöka slappna av ändå :) Kommer hem på måndag så jag får uppdatera då :)

Blir nog sängen snart, är supertrött.
Ha en riktigt fin helg!
Puss :)
En bild på mig för många år sen. 2006 eller 07.

Tycker det är himla kul att gå igenom gamla bilder. Väcker otroligt roliga minnen. Speciellt bilder från min danstid, Elit-dansare i discodans. Ska lägga upp bilder från den tiden nån gång :)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!



Vilmer,jag och mina systrar var på kryssning med Birka Paradise för ett par veckor sedan, jag vet ju inte vilken båt Ni ska åka, men om det är samma så glöm inte badkläder till Nellie. Vi ägnade hela andra dagen till att bada, fanns en ganska stor pool och det var nästan tomt där. Vilmer tyckte det var toppen!



Mvh Jennie

2012-03-03 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0