Godkväll!

Kimwell nattar lillsnuttan som är helt slut efter denna dag. Har haft Louise och Emma med deras barn Vincent, Saga och Dwayne på besök :) Många busfrön på samma gång ;) Alltid lika roligt att träffas<3

En sak är lite kul. Så fort jag säger något om att jag mår illa eller liknande tror folk att jag är gravid. Speciellt nära släkt och vänner :p Och anonym som kommenterade hehe ;) Menar absolut inget illa med att säga så, tycker bara det är så roligt ;)

Nu ska jag göra mig klar och mysa ner mig i sängen för att kolla på Top Model Sverige följt av, ja ni vet, Desperate Housewifes. Justja, Happy Endings också :)
Ha det fiiiint!

Har ingen bild från idag på mobilen så här kommer en bild på snuttan från igår. Diggar hennes min<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0