Tillbaka till verkligheten!

Nu är vi tillbaka i Örebro igen.
I torsdags kväll åkte vi med våra bästa vänner upp till Hälsingland till Jerkers sommarstuga. Spenderade hela midsommar helgen där och åkte hem senare igår. Kom hem sent igår kväll, tar ju ett tag att åka därifrån. Blev myskväll med film i sängen med älskling innan det var dags att sova. Mys! Har inte haft någon täckning där uppe, så mobilen har jag faktiskt inte rört på hela semestern. Sååå skönt :)
 
Helt underbart har vi haft det! Ett minne för livet. En ny tradition också :)
Vi började som 8 stycken, vi får väl se hur många fler vi hunnit bli innan nästa gång. Iallafall en till ;)
Bilder tog vi med de andras kameror så det får vänta. Men det kommer :)
 
Nu ser det ut som Hejkomochhjälpmig här hemma.
Idag är det okej. Imorrn då ska det städas. Som sagt, tillbaka till verkligheten.
 
Idag är Nellie 11 månader <3 Och jag & Kimwell har varit tillsammans i 3 år & 5 månader. När mannen kom hem från jobbet såg han sådär filurig ut och hade händerna bakom ryggen, där gömde sig en jättefin blombukett :D Han kan ibland min karl :) Vi firar inte månader längre utan isåfall helåren tillsammans. Men han ville vara romantisk sa han. Han lyckades må jag säga :)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0