Störtkär

Ligger just nu i sängen och kollar på Störtkär. Sen börjar 40 year old virgin. Ska se om Kimwell vill komma och göra mig sällskap då istället för att spela ;)
 
Imorse kom Sara hit innan hon skulle till jobbet :) Mysigt som alltid! Imorrn åker hon till Rhodos i en vecka, kommer sakna henne men hon behöver ledigt nu så är glad för hennes skull :)
När Kimwell kom hem hade han med sig en kebabtallrik till mig. Den satt fint!
Gick på promenad med Nellie senare, handlade lite gott också. Vart man än går och tittar så ser man folk som går runt med systembolagetpåsar. Är det sommar så är det antar jag :p
Nellie fick sin välling sen och slocknade fort.
 
 
Nellie har nu börjat bli mammig. Hon har sina stunder då bara jag duger, inte ens Kimwell haha, stackarn. Ikväll var det verkligen så. Hon var såå ledsen så fort jag försvann ur hennes syn även om pappa var där och kom jag tillbaka så sträckte hon ut armarna till mig och blev sen tyst. Pluttan! Det är väl så periodvis antar jag.
Hon har även blivit otroligt kramig, pussig och mysig. Hon nästan springer emot en med utsträckta armar och kastar sig runt halsen på en, haha. Det är lycka må jag säga! <3
Justja, nu har äntligen hennes första tand ploppat upp :) Under midsommarhelgen så sa den hej. Det tog sin lilla tid med bättre sent än aldrig :D
 
Nu-film.
Imorrn- egentid med älskling då Nellie ska sova hos sin mormor och morfar :)
 
Hadet!
Lillskrutt på promenad! Iakttar allt hon ser :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0