Nu är RUL gjort!

Allt såg bra ut med bebis och vi vet nu vilket kön :D väntar liite med den överraskningen ;)

Kimwell kunde tyvärr inte följa med denna gång :( jättetråkigt! Men jobbet måste gå först.. Mamma fick istället följa med och jag tror nog hon tyckte det var roligt och spännande :)

Beräknat förlossningsdatum är nu 21 november istället för 11. Jättekonstigt att jag blev tillbaka flyttad av flera anledningar. Så jag tror inte alls att bebben vill komma ut så sent ;) Nellie kom ju 15 dagar för tidigt och tror på nästan samma nu :) men man vet aldrig!

Är så glad att allt såg bra ut :)

Bara för att jävlas lite så kommer jag vänta med bilden här på bloggen. ( har lagt ut på instagram) och jag väntar lite till med att avslöja kön hihi.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0