My yesterday

Nellie har valt att vakna lite tidigare än vanligt på mornarna den senaste tiden. Hon sover fortfarande hela natten från sju, vaknar runt 06. Så ska verkligen inte klaga. Men våra dagar startar tidigare nu iallafall. Börjar med mys i sängen, eller ja, busfröt vill gärna leka runt men ändå, mysigt det med :) Sen blir det välling, ny blöja. Därefter myser vi i soffan en liten stund, oftast framför Vakna med the voice. Sen blir det lek, vad nu den lilla vill göra. Efter det brukar hon bli trött igen så hon sover då ett bra tag, minst en timma. Frukost för mig, sitter alltid i soffan framför tvn när jag är själv :P Inte roligt att sitta själv i köket och stirra ut genom fönstret. Okej om man läser tidning men det gör inte vi här hemma, har inte valt att få hem Na.

Efter detta varierar dagarna, beroende på om jag ska få besök eller inte. Som igår då så kom Nattis och Ludvig kl 12, alltså blev det städ, disk och göra sig själv iordning medans Nellie sov.
Bjöd Nattis på mat, våra busungar lekte med varanda massor. Hade riktigt trevligt som alltid :)

Runt halv fem åkte dom hem, Kimwell hade kommit hem en stund innan. Trötta som vi alla var, slocknade vi i sängen. Mys! Men seg man blir när man vaknar. Jag tog tag i städning och Kimwell matlagning. Senare var det dags för Nellie att få välling och sova igen (blev lite tokigt med hennes sovrutiner igår). Mycket senare gick jag och la mig också.
Ja, det var väl min dag det :P

Idag kl 12 kommer Denice och Janie hit och leker :) Senare åker vi till Ängen. Aldrig varit där, men det blir nog kul :)

Ha en fin dag!

I brist på bilder slänger jag upp en från ett par veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0