För ett år sedan idag!

Den 24 Juli 2011. Dagen innan Nellie föddes.
Hade planerat att träffa Hanna och Linda för en myseftermiddag/kväll bara vi tre. Tänkte då att smink behövs ej och kläder ska väl vara myskläder. Möter upp Linda på stan, Hanna har bett oss köpa med jordgubbar så vi blev lite sena till Hanna eftersom vi var tvugna att gå en lite omväg. Väl framme hos Hanna, jag plingar på. Dörren öppnas och det första jag möts av är ett gäng tjejer som skriker "SUPRISE". Det tog ett tag för mig att förstå vad som var på gång, men när jag såg omkring på alla som var där så kom tårarna. Vilka vänner man har. BABYSHOWER!
 

Det roliga var också att jag inte anat någonting. Hade absolut ingen aning. Så dom lyckades verkligen :D
Det blev massa gott fika och presenter och lekar. Vilken grej :) Ett minne för livet.
Samma dag var Kimwell iväg med sina grabbar och fiskade och dagen innan hade han haft spelkväll med dom. Så han fick sin grabbhelg (leka-av-sig-helg) och jag fick min tjejkompis-helg innan Nellie kom :) Inte hade vi heller nån aning om att dagen efter babyshower skulle hon födas. Vi satt då på babyshowern hos Hanna och gissade datum. Hon var beräknad den 9 augusti. Jag trodde hon skulle komma den 28 Juli, likaså Sara & Jennie. Andra gissade på veckan därpå. Det var en enda som trodde att jag skulle gå över tiden, som gissade på den 12 aug. Men jag visste att hon skulle komma tidigare. Samma som den lilla jag bär på nu kommer komma 3 veckor tidigare tror jag. Men man vet aldrig :) Vi får seeee!
 
Hos Hanna på Babyshowern. Presentöppning :)
 
 
Magen den 24 Juli 2011. Dagen innan Nellie föddes <3
 

Kommentarer
Postat av: My-stolt mamma till Thilde och Kevin

Helt sjukt egentligen att dom tajma in en babyshower dagen innan hon kom, hur stor är oddsen!

Hoppas ni är nöjda med "saken" kimwell hämta ;)

Ha det s gott och ge Nellie en grattis kram ifrån oss


Svar: Jaa, det är helt sjukt :D Ja verkligen, hihi ;)
Tack, det ska jag göra ;) Kramar
Linn Hedman

2012-07-24 @ 09:32:21
URL: http://Mellex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0