De senaste dagarna..

I torsdags fyllde Sara år men det blev inget firande just den dagen för henne. Jag, Nellie och Kimwell åkte och uträttade lite ärenden, bla köpte oss en fotoskrivare (som man kan skriva ut allt med). Riktigt nöjd :) Har redan snart gjort slut på färg, alltså skrivit ut vääldigt många bilder. Går så snabbt och enkelt :)
Vi mötte även upp mina kusiner som var påväg hem från Lidköping till Uppsala. Lämnade över Nellies namngivelse-lykta som Amanda ska måla/skriva fint på, hon är riktigt duktigt på att måla :) Kommer bli så fint!
Vi möttes då upp hos mamma och pappa så det blev även en fika hos dom och Nellie fick sig ett dopp i sin pool :) Tror vi har varit där nästan varje dag den senaste tiden haha
Väl hemma slocknade Nellie och vi installerade skrivaren :D Vi däckade själva ganska tidigt, iallafall jag som nu för tiden är trött vid 20 :)
 
I fredags höll Kimwell på med nya bilen från morgon till kl 14. Jag och Nellie lekte och busade samtidigt som jag gjorde mig klar inför dagen. När Kimwell var klar med bilen träffade jag mina systrar hemma hos Sara först (Nellie fick vara hemma med sin kära far). Hon fick present av mig och Jennie :) Sen gick vi till stan och shoppade loss, fikade med mamma&pappa, shoppade lite till :)
Tiden bara rinner iväg när man går runt i affärer och shoppar så helt plötsligt stängde allt och vi begav oss hemåt.
Riktigt mysig dag :)
 
Igår åkte jag till Ikea med Linda och Jerker, dom skulle ändå ditåt och jag behövde köpa lite grejer. Perfekt!
Väl hemma blev det sånt där roligt som kallas städning, för senare kom Julia och Joline hit och lekte :) Väldigt trevligt! Nellie var supertrött efter och fick sin välling, sen slocknade hon direkt. Pluttan! Jag fortsatte den roliga städningen men när kroppen sa ifrån så fick de va. Kvällsmat, sen gick jag och la mig.
 
Idag blir det Vinön för en födelsedagsfika för Sara med familj och släkt :) HOPPAS vädret håller i sig nu! Vore så perfekt :) Sent ikväll kommer Kimwell pappa hit och stannar till imorrn :)
 
Ha en toppen dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0