Tävling!

Ni har väl inte glömt att rösta på våran lilltjej? :) Gå in här --> här för att rösta. Man måste ha facebook för att rösta. klicka "rösta" sen logga in i rutan som kommer upp sen tror jag att man klickar på "rösta" igen :)

Kollade på "mammor och minimodeller ikväll. GAHHHHHHHHHHHHHHH JAG BLIR SÅ ARG! FYFAN, skäms på er. Sminka era små barn. Raka benen och säger att hon ville det själv. Ja men för fan, om nellie kommer och säger att hon vill raka benen när hon fortfarande är ett barn så ska hon banne mig INTE få göra det. Man ska inte ens ha dessa "problem" när man är BARN! Då ska man leka ute med sina kompisar . Inte sitta inne och sminka sig och raka benen. Usch! Näe, inte okej!

Men att vara med på omslaget på tidningen "Vi föräldrar" är ju en helt annan grej. Det är en tidning för föräldrar om barn. Blir lite skillnad. Vore som sagt roligt om ni röstade :) Men jag kommer ALDRIG bli som dom där mammorna. Skäms på er! JA, jag står för vad jag tycker och säger. PUNKT.

Har äntligen fått undan alla julsaker. Skönt att få upp det vanliga igen :) Men är rätt trött på det också, ska köpa nya gardiner till vardagsrummet så fort jag får av min kära karl. Och i Nellies blivande rum så måste vi få upp gardiner och taklampa. Sovrummet kan vi inte göra så mycket med pga att Nellies säng står bredvid våran säng som är gigantisk så vi får inte plats med nattduksbord och kan inte sätta upp tavlor/hyllor för då hamnar det fel sen när vi väl flyttar på sängen. Blir att ta tag i det när hon flyttar in i sitt egna rum :) Förmodligen snart.
Hon sover ju hela nätterna utan mat och har gjort sen hon var typ 1-1,15 månad. Efter att jag slutade amma så sov hon hela nätterna utan mat. Slutade ju amma redan efter 1 månad. Har sagt att med nästa barn ska jag försöka amma längre, om det går. Går det inte så kan man ju inget göra. Det har ju gått så bra med ersättning så jag ångrar inte att jag inte ammade längre. Men blir såå gaaaaalet mycket billigare att amma. Ersättning är inte billigt och en påse är slut efter 1 dygn typ :/ Hon "äter" massor. Men nu ska vi börja med välling och smakportioner, så fort hon blir 6 månader :) Ska bli så roligt och spännande. Ska bli kul att göra maten till henne. Vi kommer inte köpa mat, jag tänker göra själv :)

Ja nu vart det en väldig blandning på innehållet i inlägget.
hoppar till en helt annan sak då..

Har tränat med Louise, imorrn ska jag träna med sara igen, sen blir det mer träning i veckan. Ska träna 3 gånger i veckan. Känns lagom. Får inte träna för hårt pga min foglossning. Verkar vara den enda som har detta problem med foglossningen. Men jaja.. är det någon som kan ge mig lite svar på min inlägg längre ner om foglossning så kommentera mer än gärna!

Kimwell har börjar på amerikansk fotboll (football) (han har spelat det förut innan vi träffades) så han tränar det två gånger i veckan plus gym två gånger i veckan. Alltså tränar han fyra per vecka... så blir lite svårt för mig att kunna träna närsomhelst. Men får gå ihop på nåt sätt. Jag tränar ju inte så länge, är borta max 2 timmar när jag går till gymmet. Så det får gå :) Så skönt att träna!

OKej..långt inlägg igen. Men det är väl kuul!
Hadet gott. Pussohej!

Nellie och kattungarna som Sara och Robert hade ett tag :)

 

Me and my heart <3




Kommentarer
Postat av: D

Jag trodde också jag skulle laga maten själv.. Men hur gick det? Hon hatade min mat /: så nu är det bara barnmatsburkar som funkar :/ billigt =S

2012-01-19 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0