Snälla, hjälp?!

Behöver mer erfarenheter om detta. Jag har fortfarande foglossning. BULLSHIT att den alltid försvinner efter förlossningen. Är så jäkla trött på detta nu! Vill må bra i kroppen, kunna träna hårt! DANSA! Men Näe...( nu är det helt klart värt det eftersom jag har fått en underbar liten skrutt men tycker det kan bli bra nu liksom) så snälla, någon som kan hjälpa? Har hört att folk har haft det i flera år? WHAAT?! Aldrig, det går jag inte med på. Då tänker jag bli gravid igen ändå, även fast jag har foglossning. Vill inte vänta allt för länge med nästa barn... Nån som blivit gravid med foglossning? Eller som vet nån som haft det men ändå blivit gravid? Hur gick det för henne/dom? SOMEONE?!


Blir oerhört tacksam för svar :)
Vill bli återställd i kroppen nu så den klarar av flera graviditeter :)


En bild på mig för ovanlighetens skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0