Shopping

Jag och nellie har idag gått på stan med Sara :) nellie bara älskar sin moster (båda två mostrar förståss). Blev en hel del shopping då, var väl egentligen inte meningen meen är man galen i shopping så är man ;) nellie behövde också lite nytt eftersom hon vuxit ur 62. 68 kan hon nog ha ett tag till men blir nog 74 snart ändå :)

Mina köp :)
Nellies nya och mina nya köp ;)

Mitt: lila klänning med svarta hjärtan, randigt ganska genomskinligt linne, 2 svarta underkjolar, tre st trosor, tofsar och hårfärg.

Nellies: lila body med stjärnor, rosa med stjärnor, ljusrosa body, vit/ljusrosa randig body med blommig ficka, ljusrosa jeans, blommig tröja, strumpor, sockor och ett hårband med rosett :)
Den blommiga tröjan fick Nellie av snälla rara underbara moster Sara :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0