År 2011

Snott denna från min syster Sara tihi. Ett sätt att summera 2011 på ;)

Gjorde du något år 2011 som du aldrig gjort förr?

Ja, jag gick igenom en graviditet (som var både superjobbig och helt underbar). Jag födde barn, underbara lilla dotter.

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag ens hade nåt/några..

Blev någon av dina vänner/bekanta förälder år 2011?
Jajamänsan, många :) En liten tjej,Saga, kom på samma dag som Nellie OCH vi hade samma barnmorska haha :D

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Har inte rest till något annat land 2011. Men förhoppningsvis blir det Filipinerna inom en snar framtid. Vill ju träffa Kimwells släkt därborta :)

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Träffa mina vänner mer än man gjort. Men det är så svårt eftersom nästan alla pluggar eller jobbar och har mycket att göra. Men som tur är har jag mina systrar som jag träffar mer och mer och det vill jag inte ändra på :) syskonkärlek big time<3

Vad var din största framgång 2011?
Att bli mamma!


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25 Juli såklart. Bästa dagen i mitt liv <3

Största misstaget?
Har inte gjort något misstag vad jag vet.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag hade hemsk foglossning under hela graviditeten och har fortfarande kvar en del smärta.

Bästa köpet?
Oj, vi har gjort så många köp så kan inte avgöra vad som är bäst.

Vad spenderade du mest pengar på?
Barnkläder,Nelliegrejer,räkningar,kläder..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja,Babyshower, Nellie kom till världen, att jag har en helt underbar sambo, underbara vänner och familj. Massor!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?

Oj, många låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske att jag och Kimwell unnade oss mer för oss själva, sånt man inte riktigt hinner med nu ibland.
Träffa tex mormor, farmor och farfar mera. <3    (går inte att få bort kursiv stil)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat alldeles för mycket pengar på kläder. haha

Hur tillbringade du julen?
Med familj och släkt :) Julmat,tomte,julklappar :)

Blev du kär i år?
Jag har varit kär i min karl i snart 3 år :)<3

Hur många förhållanden?

1 ♥

Favoritprogram på tv?
Grey's anatomy, Desperate Housewifes, How I Met Your Mother, Glee..listan kan bli vääldigt lång. Är en riktigt nörd.

Största förändringen år 2011?
Att jag blev mamma såklart!<3

Bästa boken du läste år 2011?
Läste EN bok när jag var gravid, en "rolig" bok om att bli mamma typ. Men läste aldrig ut den. Blev lite tröttsamt att läsa om att " du tror att dina bröst kommer vara som dom är nu men vänta bara tills ungen ploppar ut och brösten hänger ner till golvet" okej lite egna ord nu men i den stilen stod det haha. (Nu hänger inte mina bröst ner till golvet, inte ens överhuvudtaget,lyckligt lottad kanske att inte ha megapattar, men jobbigt att läsa en bok med bara typ jobbiga saker :P).


Något du önskade dig och fick?

Ja! Bebis, ny större finare lägenhet, m.m.

Något du önskade dig men inte fick?
Större och fastare rumpa..

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Då "bodde" vi hos mamma och pappa för att våran lägenhet renoverades. Fikade och sånt mys!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Inte ha kvar någon foglossning efter förlossningen men annars har det varit ett sjukt bra år :D Bästa året hittills!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

ehh.har alltid klätt mig i det JAG tycker om, inte för att det är mode. Inget för mig. Gärna 50-tals klännigar- I LOVE!

Vad fick dig att må bra?

Massoor! Jobb, vänner, familj, älsklingen, dotter, m.m.

Några nya människor du träffade?
Jadå, massa föräldrar. Många med barn i Nellies ålder också!


Årets sämsta?

Foglossning.

Årets bästa?
NELLIE såklart!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0