Torsdag

Idag har jag och Nellie träffat Sara och fikat. Nellie är ju så pratglad av sig och hon babblar högt, så folk runt omkring tittar lite konstigt på en.. Åh så irriterande det är. En 6 månaders bebis får man låta babbla, inte så att man kan säga åt henne och bli arg och be henne vara tyst! Näe, så sluta titta och låt min dotter få vara glad och busig! :)

Hade supermysigt som alltid! Gick hem och packade för att sen när kimwell kom hem från jobbet åka till mamma och pappa. Jag och Nellie ska spendera natten här :) mys! Tränade här, dom har massa maskiner och hantlar så varför inte :)

Nellie sover så sött!
Jag,mamma och Jennie kollar på Revenge och har ätit massa god frukt.

Eftersom jag inte är hemma och kommer inte hem förren på lördag kommer jag inte kunna ta bilder med kameran, därav iPhone bilder.

Ha en mysig kväll!
Pussohej.

Bilder- Jag idag, ignorera handduken på golvet och allt stök ;)
Nellie imorse :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0