Sömntuta

Har packat upp grejerna. Ska fota dom och visa senare.
Har sprängande huvudvärk så har proppat i mig Alvedon och kaffe. Anledningen till huvudvärken är att jag inte drack kaffe imorse. Har försökt att sluta, eller i alla fall trappa ner. Men min kropp är har vant sig att få koffein på morgonen och då blir det lite tokigt..

Nellie sov precis men vaknade nu. Sovit i ca 2 timmar. Slumrade till en stund själv också :)

Sara var här imorse en liten stund. Nellie blir så glad :) ska träffa henne imorrn en mycket längre stund så hinner nellie busa med sin moster mer :)

Nu ska jag busa med mitt hjärta<3

En sovande nellie, en vaken nellie nån minut senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0