Piece

Nellie i sin One Piece som hennes moster Jennie sydde när hon låg i magen :)

 

"Ge mig den dära, mamma"

 

Pappa är bra rolig han :)

 

One Piece

 

Stå på knä och gunga fram och tillbaka är den nya grejen nu. Roligt tycker Nellie :)

 

Jag har kommit på att många bilder på Nellie är tagna i våran säng och den är alltid obäddad. Nu vill jag bara säga att den är inte alltid obäddad hehe. Men om vi ändå inte ska ha folk här så orkar jag oftast inte bädda ;) Så nu vet ni det :b

 

Tack för dom fina kommentarerna. Jag älskar verkligen mitt röda hår. Jag känner mig som snyggast i rött, jag trivs bäst i rött och vill egentligen inte färga till nån annan färg. MEN som alla andra gånger jag haft rött och ändrat så är anledningen densamma. Blir alldeles för dyrt, måste färga ca var tredje vecka, den färg som ger bäst röda nyans fäster endast på blekt hår så när jag får utväxt måste jag bleka/blondera först och det sliter som bara den, som nog alla vet. Mina kläder förstörs genom att håret färgar av sig, även när det är torrt. Jag kan inte doppa håret om jag är och badar (tex babysim) för då blir vattnet röööööttttt. Sen lite andra anledningar också.

Blev iallafall inget idag, får hoppas Sara kan imorrn istället :)

Kvällen har spenderats framför tvn och kommer fortsätta så en stund till.

Take Care. Pussohej!


Kommentarer
Postat av: One Piece för barn

Åh vad söt! :D

2012-02-21 @ 21:24:31
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0