My day

Vi sov länge. Eller sov och sov, Nellie vaknar ju runt sju och får då välling men sen somnar vi om ett tag. Låg kvar till typ 10. Jennie fick jag gå in och väcka. Hon låg i Nellies rum på en madrass. Sen blev det snabba ryck att äta frukost, ta hand om Nellie och städa undan samt göra oss iordning. Drog upp på stan, satte oss på bästa cafet Bara Vara Coffeeshop och fikade/lunchade. Om ni kommer hit till Örebro så är det dit ni ska. Ni kommer inte bli besvikna :) Lyx och kvalité är vad det är :)

Stressade i mig maten, sen gick jag och Nellie hem och Jennie tog bussen till sig. Precis när vi kom till våran gata hade farmor och farfar precis anlänt. Blev en snabbvisit då jag skulle träna en halvtimme senare. Mys och bus med pluttan, Kimwell kom hem, farmor och farfar skjutsade mig till gymmet. Mötte upp Louise och tränade stenhårt. Love it! Skynda hem då Kimwell också gick iväg och tränade. Ge Nellie mat, Nellie sova, jag får äntligen pusta ut litegrann.

Trots all stress har det varit en skön dag :) Nu har Kimwell kommit hem och vi ska äta. Blir alltid så sent men bättre sent än aldrig.

IMORRN ska jag och syster Sara till Stockholm. Guess why?! POLEDANCE!
Ska försöka uppdatera imorrn ändå. Blir dock iphone-update.

Ha en superskön kväll för det ska jag i kära soffan min (och i älsklings famn förståss).
PUSS!
Fina farmor och farfar med lillpluttan <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0