Morgonmys

Kände för att bara ligga i sängen hela dagen med Nellie och bara mysa. Inga fel alls. Meen så är ju Nellie en busig liten tjej vilket inte hör ihop med att bara ligga och mysa. Så nu är vi allt uppe. Nellie har fått lite banan och jag äter frukost.
Planerna för idag, ikväll kommer kanske Jennie och färgar håret på mig eller så blir det Sara :) gissa vilken färg? Man vet aldrig med mig!

Har annars vi inga bestämda planer, men ska ta oss ut i det (vad det ser ut som) härliga vädret och hämta ett paket från h&m :)

Ha en riktigt fin dag!
Pussohej.

Mys i sängen!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Så fin hon är! Vad har du för hårfärg nu? Jag tycker du är jätte snygg i de röda :)

2012-02-20 @ 11:51:54
URL: http://triix.blogg.se/
Postat av: Emõke

Så mysigt, spännande med ny hårfärg, men tycker att du är JÄTTE fin i den röda du har nu!

2012-02-20 @ 20:18:37
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0