inredning

Är så sugen på att beställa massa fina grejer till Nellies rum. Ska beställa några saker från Jollyroom men en av grejerna är tillfälligt slut så får vänta lite. Hon sover än sålänge inte i sitt rum så bråttom är det egentligen inte, även om jag skulle vilja göra allt nu,nu,nu ;) Ska be Kimwell sätta upp gardinstång där inne så fixar jag upp gardinerna som vi har. Imorrn ska jag köpa en taklampa till rummet också :)

Har idag städat en hel del. Nellie har sovit väldigt mycket under dagen så jag hann göra mig själv klar i lugn och ro. Gick till Ica och handlade lite fika och mötte då upp Nattis och Ludvig. Gick därefter hem till mig allihopa då också Kimwell kommit hem. Efter en stund kom mamma och pappa hit. Fikade och hade trevligt :)
Kimwell drog och tränade.
När alla hade gått så blev Nellie en liten tröttis så hon fick välling och sen sov hon. Då satte jag igång med maten.
Är grym på kyckling nu, min marinad blir så jäkla god :) Kimwell säger det iallafall och då är det på allvar alltså ;)

Blev klar med matlagningen för en stund sen (jag vet, supersent), har ätit och hamnade sen vid datorn. Har kollat runt på massa inredningssidor. Åhhh.. vill ha allt!

Näe, nu ska jag äta lite Noblesse. Har fått sån craving på de nu. Men gott är det ju!

Take Care.
Pussohej!

Bilder tagna härom dagen. Testade nya hårbandet ;) Måste dock hitta nåt fint som det matchar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0