Dudes

Nu är 2 av kimwells kompisar från Stockholm här och kommer stanna till måndag morgon. Dom sitter och spelar. Kimwell lyckades återuppliva sitt kära playstation3. Det var väl tur det, så slipper jag oroa mig för att ska gå och köpa sig ett nytt ;)

Efter att vi systrar och nellie varit på pacos begav vi oss till ett konditori och fikade. Därefter var vi tvungna att gå åt varsitt håll. Supermysig dag med världens bästa systrar <3
Väl hemma blev det städning. Efter kl nio kom kimwells kompisar och strax därefter kom Jennie och hennes kompis Julia hit också :) blev klippt av Julia som går frisörutbildning. Riktigt duktig :) blev en page-frisyr men inte så jättekort i nacken. Blev väldigt nöjd! Längtar tills jag får göra mig iordning imorrn och styla håret ;) då kanske jag hinner ta en bild eller två så får ni se hur det blev :)
Blev i alla fall en sen kväll då tjejerna tog bussen hem vid halv tolv, SEN åt jag kvällsmat. INTE OKEJ! Måste skärpa mig med mina matrutiner. Jaja..nu blir det sängen :)
Hademys!

-Pussssss på dig mamma.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0