Väntar

Ja, just nu sitter jag bara i soffan och väntar på att Nellie ska vakna så att vi kal äta mat. Är så himla trött.Känner att om jag lägger ner huvudet kommer jag slockna. Är nog inte helt i vaket tillstånd just nu hah, ögonen stängs igen då&då. Näe, bara att rycka upp sig.

Imorse skulle vi ju ätit frukost på Frölen Brogren med Sara och Jennie. Men dom hade stängt idag.. Alltså har man stressat hela morgonen och håller på att ta på nellie overallen, så ringer Sara och säger att det är stängt.. Hungrig var man också. Men dom köpte bröd på ica och kom sen hit. Blev en supermysig förmiddag :D

Jennie kommer hit igen vid halv fem, sen vid 18 drar jag kimwell och Lily som jag nämnde i förra inlägget. Julmys med vänner! Blev inge stan idag. Vi orkade inte ;)

Nu börjar Lily röra på sig.. Dags att avsluta.
Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0