Äntligen

Idag kom kimwells syster Rose-Ann och hennes pojkvän hit från Stockholm. Roseann hade med sig sin braiga kamera så vi tog massooor med bilder på barnen :D ÄNTLIGEN har vi några bilder som är tagna med en bra kamera :D
Riktigt kul att dom kom hit idag. De åkte hem vid nio ikväll. Ska få bilderna inom kort, då kommer jag lägga upp några här också :)

Igår var vi med Nattis och Ludvig. Först lunch på Fröken Brogren sen hem hit och busa :)
När dom hade åkt kom min fostersyster Zeerene hit :) Busade massor med Nellie hehe ;)

Imorrn (idag blir det ju nu) ska vi träffa Jennie och Sara för en frukost på Fröken brogren, myspys! Sen blir det stan med Jennie, därefter hem för att göra sig iordning. Jag, kimwell och Lily ska iväg till vänner på julmys :) Nellie får vara här hemma med Jennie då det blir försent för henne att följa med.
Vi hoppas ju nu att jorden inte går under eftersom jag gärna vill att våra planer ska bli av imorrn och framöver ;)

Näe, nu har den lilla fått jobbig hicka.
Får se när man får sova :b
Puss och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0