Not my day

Som rubriken lyder. Känns som att inget har gått som det ska idag. Har för övrigt massor med sammandragningar, lilltösen i magen ligger och trycker som bara den på blåsan så det blir ett antal toabesök i timmen, foglossningen som aldrig ger sig plus en busig ett åring ;) och ett hem som ska skötas. Det är tungt nu med magen. Har kort stubin också.. Mycket roligt här!

Tänker på att vi snart har en till underbar liten dotter :) pirrar i magen när jag tänker på det. Är nervös inför förlossningen, det var jag inte med nellie. Nu vet jag liksom exakt hur allt går till, smärtan och allt. Usch, att man ens gör det igen, haha. Men såå värt det såklart!
Kommer bara använda lustgas denna gång också. Hann aldrig epidural förra gången och det är jag glad för. Har hört så mycket nackdelar med det att jag hellre härdar smärtan.. Lustgasen hjälpe inte mot själva smärtan men gjorde mig jävligt groggy vilket var skönt just då :p
Nu babblar jag bara på.

Min mamma ,pappa och syster var här en stund förut och fikade. Busade med nellie såklart också ;) Alltid lika trevligt!
Ska äta kvällsmat nu, duscha, kolla tv sen sova.

Imorrn kommer Ludvig och Nattis hit medans jag är på akupunktur. Senare på eftermiddagen ska jag och mina bästa vänner ut och äta. Känner att jag är värd en kväll själv med mina vänner, bara kunna slappna av :) även om jag älskar att ha med Nellie, men ibland behövs det egentid :)

Nu kom älskling och serverade mig mat :)<3

Hadet fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0