Mitt andra hem

Ja, just nu känns vårdcentralen som mitt andra hem. Har varit där minst två ggr i veckan ett bra tag nu. Bvc,mvc,sjukgymnast och idag var jag och nellie hos distriktsläkaren. Nellie har ju haft feber, vilket nu är borta, men hon har haft ont i örat så kollade det nu. Ingen fara var det, lite rött i ena örat. Vi ska bara fortsätta som vi gör med alvedon och nässpray. Hon får det innan hon ska sova för natten, sen har hon vaknat och varit jätteledsen och haft ont så då har hon fått mer alvedon.
Annars mår hon bra, lekfull och glad :)

Snart kommer kimwell hem och då ska i alla fall jag till stan och köpa present till Ludvig som blir ett år på söndag :) sen hem och bara ha fredagsmys!

Nu har lillskrutt vaknat efter sin tupplur.
Ha en fin dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0