Onsdag

Fast denna vecka har dagarna varit en dag före, så idag är det torsdag enligt mig.. Lite borta i huvudet ibland :)

Igår var jag och Nellie på BVC. Det var för att kolla hennes sår efter tbc sprutan, det har inte läkt alls och blev lite orolig men det såg ut som det skulle tydligen :) Sen har hon fått massa små små röda prickar lite överallt (utöver hennes torra utslag, eksem eller nåt) men det var inget konstigt heller :) Skönt!

Vid halv elva befann vi oss hos Louise och Saga :) Lite senare kom Emma också, gick och åt lunch på stan. Supermysigt! Kl två var det dags för dom att hämta de stora pojkarna från dagis, Vincent och Dwayne, så jag satt kvar med småtjejerna :) Nellie sov så det gick väldigt bra. Sedan gick vi tillbaka hem till Louise. Hade supertrevligt som alltid :)
Kimwell kom och hämtade oss efter jobbet, skönt att slippa gå hem :)

Idag har jag bakat muffins. Skulle bli cupcakes med god och fin topping men jag misslyckades totalt. Bättre lycka nästa gång :) Senare kom min farmor och farfar en sväng. Busade massor med Nellie som tyckte det var så roligt :) Fikade och hade mysigt!

Ikväll har vi alla tre varit hos Sara och Robert där också mamma,pappa och Roberts föräldrar var. Robert fyllde år igår så det blev födelsedagsfika :)
Kom hem och då var det dags för Greys Anatomy, men nu är jag så trött. Sovdags!

Ha det fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0