"Dansa min docka

medans du är unger, när du blir gammal så blir du så tunger"

Jag bara älskar att ha saker att göra på dagarna. Få besök eller träffa folk på stan osv. Igår var Martina och Ferran med deras sötnos Theo här :) Han är bara 5 dagar yngre än Nellie. Så roligt att se dom båda krypa omkring :)

Senare kom Hanna hit och sov över. Hon och Jonatans lägenhet blir nytapetserad vilket gör att dom inte kan sova där. Kommer bli så fint när det är klart :) Hanna var även med mig och Nellie hela dagen idag. Lunchade på Fröken Brogren och begav oss sen till vårdcentralen, sjukgymnasten för mig. Gick väl bra. Det jag kan göra nu är stretcha rumpan typ och sen i maj ska jag börja på vattengympa :) Vi får se då om det kommer hjälpa, hoppas!

Ikväll har jag gjort mat till Nellie som nu står i frysen. Kyckling med curry och potatis till det. Vill köra på potatis ett tag till eftersom hon ändå tycker om det. Sen övergår jag nog till ris :)

Ligger/sitter i sängen och kollar på tv men dags att sova nu. Borde sova tidigare just för att jag är så trött. Skulle lätt kunna somna vid sju, åtta. Tänk vad utvilad man skulle vara då :)
Gonatt säger vi! Puss.

Nellies nya favoritsyssla, riva ut burkar från skåpet ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Gullungen! Vad ljus hon har blivit i håret! Spännande, undrar hur hon ser ut efter sommaren :)



Du, söndag om en och en halv vecka, kan vi komma förbi och hälsa på då? Det vore så kul!



Vad gäller Nellies namngivelse så är jag och Joline borta den helgen :( Riktigt trist!



<3

2012-04-12 @ 15:12:20
URL: http://proudlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0