Chokladmousse

Igår var jag med Linda på stan :) Nellie stannade hemma med sin kära far. Hittade lite potensiala (stavning?) klänningar till mig att ha på Nellies namngivelse. Satte oss på Bara Vara, lunch och fika. Helt seriöst, godaste chokladmoussetårtan jag ätit (godaste tårtbiten överhuvudtaget). Den måste ni bara prova, perfekt för chokladälskare ;)

Satt ett bra tag, det var så skönt att bara sitta och snacka :) gick sen hem och fixade lite grejer. Tex sökte jag för första gången in till universitet. Spännande :)

Denna dag blir tvättdag nu på dagen, senare ska vi gå till stan för att följa med kimwell när han ska klippa sig! (ÄNTLIGEN!) Jag vill själv följa med så han inte gör något dumt ;) Annars kommer han väl ut med en tuppkam vilket jag helst inte vill att han ska ha nu. Vi får se hur resultatet blir :)

Dricker en god fruktsmoothie i soffan, TVn på, nellie sover. Ha det fint!

Chokladmoussetårta på Bara Vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0