Välkommen fredag!

Jag har redan duschat, sminkat mig och ätit frukost. Nellie sover och sover. Inatt har hon sovit nästan hela natten, helt sjukt. Sover liksom 5 timmar i sträck. Ska det verkligen vara så nu redan?! Kanske bara har varit tillfälligt i några nätter. Återstår att se! Bara hon följer kurvan så får hon ju i sig tillräckligt.

Kl ett idag kommer Emma och Louise med deras barn :) Ska bli så mysigt! Kommer vara fyra söta små barn här hemma :)

Dags att städa undan nu innan lillan vaknar.
Hadetsåbra.
Pussohej!

Lite Nellie-bilder (med min dåliga mobilkamera)










Haha, morfar Stefan, pappa Kimwell och Nellie har slocknat!


<3


La henne på mage för att hon skulle lyfta upp huvudet som hon brukar göra, men då slocknade hon såklart :P <3


Det är otroligt hur mycket man kan älska någon<3
Jag älskar min dotter, går verkligen inte att förklara hur mycket <3
Underbart <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka underbara bilder! Hon är ju så underbart söt <3

Om du har tid och lust så kan vi träffas i veckan :)

Flyttar till Örebro imorgon :)



Kram!

2011-09-02 @ 14:35:00
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0