scaaryy

Varför går det alltid läskiga eller obehagliga filmer på kvällarna. Jag är så jäkla rädd av mig så kan typ inte sova efter en skräckfilm, tur att jag har Kimwell då. Men efter att jag såg paranormal activity 2 så sa jag att ALDRIG mer skräckfilm! Har sagt till Kimwell att inte låta mig kolla på det även om jag skulle få för mig att vilja det. Blir lite skraj att bara prata om det.. Ja, jag är lite väl rädd av mig. Alla som jag sett skräckfilmer med vet hur jäkla rädd jag blir. Kollar ju knappt på filmen, sitter med kuddar och täcke för ögonen, håller för öronen så jag inte hör något, men ändå så skakar jag som bara den ( och nej, jag överdriver inte). Sist var paranormal activity 2 som jag såg hos Jerker och Linda med Kimwell, Hanna och Jonatan. När vi skulle hem och var på väg till bilen går jag lite bakom Kimwell, helt plötsligt hör jag ett skrik och blir livrädd och skriker, springer så fort jag kan och tar tag i Kimwell..strax därefter hör jag någon som skrattar, jag tittar upp och ser Jerker på deras balkong och tycker det var skitkul! haha kanske såhär i efterhand kan jag skratta åt det men fan vad skraj jag blev då haha :P ( Kom förresten på nu att det var efter att vi såg en annan film, Närkontakt-the fourth kind, som detta hände men orkar inte sudda ut och skriva om) Usch nu vill jag inte prata om detta nåt mer..varför skulle jag ens skriva om det för..nu tänker jag på filmerna ju. FYYY! Jaja då vet ni det nu iallafall, att jag är skitskraj av mig!

Hade riktigt trevligt hos farmor och farfar! Mysigt, Nellie hamna väldigt mycket i fokus hehe. Men det blir väl så med bebisar :) Dom är ju så söta!

Gonatt alla läsare. Kul att ni blir fler och fler!
Pussohej.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0