onsdag

Har precis ätit en riktigt god frukost. Ska snart göra mig iordning för sen kommer mormor hit och hämtar mig och Nellie så åker vi till Sara :) Senare ska jag och sara träna,  wohoo! Jag är taggad :D

Igår kväll gjorde jag kvällsmat och sen blev det tårta med familjen, sen sjöng dom för mig (haha dom är så söta) och jag fick present :)
Jag kommer ihåg när man var liten och fyllde år. Man vaknade tidigt på morgonen av att man hör mamma pappa sara och jennie viska och prassla utanför dörren. Man ligger och låtsas sova så kommer dom in och sjunger "ja må hon leva" med massa presenter :D Så himla mysigt. Så satt alla vi tre systrar i sängen och mamma och pappa stod och titta på(en filmade oftast) när man öppnade presenterna.
Det är verkligen en grej som jag kommer ta med mig när Nellie fyller år :)<3  Men det är ett tag kvar änsålänge ;)

Nu ligger hon och sover i babygymmet så ska passa på att göra mig klar :)
Hadettoppen.
Pussohej!

15 år





22 år

Skillnad? ;) Mycket händer på 7 år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0