mysdag

Blir nog bara en mysdag idag för mig och Nellie. Om ingen känner för att komma ut till oss i marieberg. Bakningen med rebecca blev inställt men kanske bakar något själv ;) Får se hur det går haha..
Ska iallafall ta mig ut på promenad sen, solen lyser så då måste man ju ta sig ut.

Igår var jag och Nellie med Louise och Emma med deras barn också :) Louise har Vincent och Saga, Emma har Dwayne. Vincent och Dwayne är lika gamla, Nellie och Saga är födda samma dag :) Var riktigt mysigt och trevligt att träffa dom igen. Mamma kom efter jobbet och hämtade upp oss så åkte vi hem. Efter kvällsmaten gick jag, mamma och Nellie ut på en långpromenad så när vi kom in var jag helt slut. Gick och la oss tidigt. Kimwell somnade i soffan så vi var båda helt slut :b

Inatt sov Nellie 10 timmar igen..eller hon åt inte på 10 timmar rättare sagt. fick mat ca halv nio igår kväll och sen imorse igen kl 7. tillomed mer än 10 timmar..ja tänk om det kunde vara såhär nu. Vågar inte ens tänka så för då blir det aldrig så:b "peppar peppar"

ahhh.. kollar på Unga mödrar där en av tjejerna föder tvillingar nu..fatta att klämma ut två st under samma förlossning. Starkt är det! :)

Nu börjar greys anatomy, måste kolla! Har sett alla avsnitt redan men det är såå bra. Sorgligt, men bra!

Hadet.
Pussohej!

Saga och Nellie :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0