Helgen

Igår,lördag, färgade Jennie håret på mig. Har inte rött hår längre, la i en brun för inte så länge sen, ångrar det redan. Lär mig aldrig att jag vill ju ha rött hår. Men när jag väl har det blir jag sugen på att göra nåt nytt för att det är så jobbigt att behålla en snygg röd färg, så färgar jag till nåt annat och efter ett tag vill jag ha rött igen...kan jag aldrig lära mig att det är rött jag ska ha :b Men igår la vi i en röd i håret så det skiftar väl lite rött men jag anser inte att det är rött. Är ju van med jätterött. Näe men vi får väl se hur det blir, lite tröttsamt att jag aldrig kan bestämma mig haha.

Därefter gick jag på marieberg, själv. Kändes jättekonstigt att inte gå med barnvagnen. Mötte upp Kimwell och Nellie på hemvägen sen :) Så gick vi hem och jag gjorde mig iordning för kvällen. Kimwell skjutsade mig till Hanna men först stannade vi och kikade in i lägenheten. Tror inte dom kommer vara klara med allt nästa vecka :/ Hoppas dom blir det! Väl hos Hanna gjorde vi oss iordning det sista, sen drog vi på fest :) Första gången jag drack sen Halloween förra året haha. Men har ju inget behov av att dricka, är inte direkt förtjust i det, räcker med lite grann isåfall.
Var hos Joel, men det var Oscar som fyllt år så vi hade köpt en present, inte så seriös present men lite kul tyckte vi :b
Var lite fler folk där, varav en till som har barn, Micaela :) Så vi var 2 MILF-ar där haha.
Hade riktigt trevligt. Sen skulle dom andra dra till Frimis och då gick jag och Hanna hem, kimwell hämtade mig hos Hanna :)

Idag sov vi länge, eller iallafall jag :b Inte för att jag var bakis för det var jag inte, utan för att vi behövde det. Kimwell tog hand om Nellie när hon skulle ha mat osv så fick jag sova lite extra. På helgerna har han hand om henne om nätterna om det skulle vara något, sen har jag henne på vardagarna :)
Vid två idag åkte jag Nellie, mamma och pappa till mormor och fikade. Så mysigt så :) Senare åkte vi till Sara och Robert och fikade, där har vi inte varit på länge. Sen dom flyttade tror jag vilket var i början på augusti.
Kom hem och maten var klar, tack älskling, åt och kollade på Gustavsson 3 trappor och sen Partaj ;)

Oj vad tid det tog att skriva inlägget. Inte lätt att kolla på tv samtidigt, man fastnar liksom vid tvn :p
Nu ska jag mysa med min älskling innan vi går och lägger oss.

HADET!
Pussohej.

Idag är det 2 månader sen våran lilla Nellie föddes :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0