blod svett och tårar

nästan!

Måste bara säga att inlägget innan "massa bebisar", det var ju från i fredags men råkade göra något så det uppdaterades nu igen.. men så ni vet att det skrev jag i fredags!

Denna dag började med en trevlig men väldigt speciell fika med farmor och hennes väninnor. Sara var också med :) Farmor och dom damerna är riktigt galna, heltokiga..men känner man min farmor så blir man nästan inte förvånad haha.
Nellie fick väldigt mycket uppmärksamhet även om hon bara låg och sov :) Efter det gick jag och Sara på stan, köpte lite kläder till Nellie såklart, det går inte att låta bli! Sen blev det en ny och väldigt behövlig plånbok till mig samt två par strumpbyxor, ett par lila och ett par rosa! vid tre behövde sara gå hem men jag gick och köpte en sallad på Bara Vara som jag tog med mig hem för att äta, men när man kommer dit blir man oftast kvar ett tag :) Satt nog nästan en timma och pratade med mina gamla arbetskamrater, så mysigt så :) seeen åkte jag och nellie hem. Men tog inte lång tid innan jag och Kimwell åkte och tränade. Mamma och pappa hade Nellie. Så nu har jag svettats ordentligt. Nu jäklarns ska jag få tillbaka mina muskler OCH min rumpa mååste tillbaka, den är ju i princip borta :/ Bara att träna, träna!

Har nu kollat på tv sen vi kom hem. Tror att kimwell deckade i sängen efter träningen för han har inte varit framme sen vi åt :b Men är nog dags att sova nu. Nellie fick mat precis när vi kom hem och sen har hon sovit. Får se hur natten blir. Nu sover hon mellan 8-10 timmar på natten, ibland vaknar hon och vill ha nappen men så fort hon får den somnar hon om så sött :)

åhh vad jag inte längtar efter träningsvärken imorrn, fyy! Kommer inte vara roligt.
Imorrn ska vi till BVC och jag ska även på efterkontroll. Sara följer med och tar hand om Nellie under den tiden. tar tydligen ca 45 minuter så ifall hon blir ledsen eller nåt så har hon sin moster Sara :)

Nu säger vi gonatt.
Pusssohej!

Lite förstor pyjamas änsålänge ;) <3

Hon var med mig när jag vek tvätt en gång vilket förklarar ikea påsen:b

 

Justja, imorrn är den där dagen då jag blir ett år äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0