Bara massa mys

Helgen i stockholm var mysigt. Nellie fick träffa sin farfar för första gången :) och sin farmor och faster för andra gången.
Vi var i Kista (som marieberg galleria) och shoppade lite kläder till Nellie. Hon växer ju ur allting på en gång :P
Åkte hem igår vid ca kl ett, åkte raka vägen hem utan att stanna. Väl hemma somnade kimwell i soffan, nellie sov i barnvagnen. Jag satte igång med maten och grönsaksdip att ha efter, sen diskade jag också. kimwell blev glatt överraskad när han vaknade :) Vi kollade på film och hade massa mys, badade nellie, sen kollade vi på partaj (Söndagarna är räddade). Hade en riktigt mysig söndag :) åhhh vad jag älskar min familj, mitt livs kärlek och våran underbara älskade dotter<3 underbart!

Idag blir en mysdag också. tänker låta myskläderna sitta på heela dagen!
hadetsåbra!
pussohej.

Nellie och hennes farfar Rolf :)


"Hej, jag är busig"

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sicken sötnos!=)

2011-09-16 @ 23:02:31
URL: http://fsomisamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0